Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Sara Pettersson - 10 juni 2012 20:57

Hej och välkommna till min nya blogg. Har tidigare bloggat här men då om min hobby. Efter att jag blev mamma till en fin liten tjej som snart är ett år gammal har man inte så mycket tid för det längre och fokus har bytts till något annat.


Största anledningen till att jag bytt fokus på mitt bloggande är att jag under graviditeten hade foglossningbekymmer som många andra. Ett år senare har jag fortfarande bekymmer och gått hos sjukgymnast, naprapat och nu även folk som är inriktade på sportskador. Enligt dessa människor saknar jag muskler i min egna rumphalva. Detta gör att jag får ett ben som är ca en cm kortare. Råden är att träna, träna och åter träna. Även om det stundtals gör ont.


Jag har sen tonåren varit överviktig och självklart hjälper inte det till. För att nå mitt mål att gå ner i vikt och få rätsida på mina bekymmer har jag därför valt att dela med mig av min vardag med er. Jag kommer också dela med mig av recept på saker som jag bakar eller mat som vi lagar. Jag följer inte slaviskt någon diet utan försöker äta mycket grönsaker, frukt och annan nyttig mat.


Nuvarande status:

Vikt: 69 kg

Längd: 159 cm

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards