Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Hemmapyssel

Av Sara Pettersson - 15 februari 2010 13:25

Helgen har gått otroligt fort med film, bad i tunna, skridskoåkning och ett besök hemma hos föräldrarna. Allt detta har hunnits med så mycket tid för virkning har det inte blivit. Men igår kväll blev det i alla fall lite tid för virkning på Goomba medan sambon låg och sov. Goomba är en av Marios fiender. Hoppas den blir tacksam emottagen. Bilder kommer när den är klar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pettersson - 14 juni 2012 21:48

Idag har det varit en riktig bra dag. Efter en lagom skön morgon tog min mamma Ainami och jag fick köra ett pass på gymmet. Var längesen pga förkylningar. På gymmet blev det ett lagom ansträngade pass med 2 km rodd, 15 minuter cykling och lite maskin...

Av Sara Pettersson - 12 juni 2012 13:30

Fick en härlig sovmorgon till klockan åtta. Underbart då man varit på niornas avslutningsfest på jobbet igår. Både jag och lilltjejen åt gröt till frukost idag. Havregrynsgröt kan faktiskt vara riktigt gott tillsammans med torkad mango, tranbär, solr...

Av Sara Pettersson - 10 juni 2012 20:57

Hej och välkommna till min nya blogg. Har tidigare bloggat här men då om min hobby. Efter att jag blev mamma till en fin liten tjej som snart är ett år gammal har man inte så mycket tid för det längre och fokus har bytts till något annat.   Störs...

Av Sara Pettersson - 16 juli 2010 22:48

En härlig fredagkväll har vi haft här hemma. Härliga goda jordgubbar från Årberg med glass. Mumsigt värre. Sedan blev det wiispelande med sambons bror innan vi såg på smallville. Det slutade med att jag tog fram min sockstickning och gjorde färdigt e...

Av Sara Pettersson - 11 juli 2010 22:34

Sommaren går så otroligt fort. Halva sommaren är ju redan över. Pessimisten talar. Om vi ska prata stickning har jag hunnit med att sticka en sjal i det härliga garnet alpacka. Älskar det garnet. =) Blir så mjukt. I maj blev man faster till en liten ...

Ovido - Quiz & Flashcards