Alla inlägg under januari 2010

Av Sara Pettersson - 29 januari 2010 16:13

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Två veckor har gått sen jag tog examen. Har haft turen att fått jobba några dagar under dessa två veckor. Varken stickning eller virkning har legat på hyllan. Har börjat på en underbar tröja i åskblå färg till min brors kommande bebis. Bild kommer senare. Vill visa bilder på två projekt som jag färdigställt. Först kommer en liten munk som jag virkat. Mönstret kommer från Mia Bengtssons bok. Sedan har jag gjort färdigt en bebiströja i melerat garn. Tråkig att sticka vill jag säga. Var enbart rätstickning. Den blev fin tillslut.

 

Imorgon drar jag, min sambo och kompisgänget på Ålandskryssning under helgen. Ska bli trevligt. Hörde på radion att en färja hade fastnat i isen inte långt där ifrån. Hoppas på en trevlig helg!

 

Sara  

 

       

Av Sara Pettersson - 10 januari 2010 15:13

Dagen har bestått av skridskoåkning på arenan och nu sitter man och pluggar. Ska bli skönt när skolan är färdig. Är inte motiverad alls. Okej, kan bero på att det är söndag. Sen ska jag fortsätta på armarna på min bebiströja.

Av Sara Pettersson - 9 januari 2010 14:55

Min alldeles egna blogg är startad. Så ska kanske presentera vem jag är. Jag är en 24-årig tjej bosatt i Vänersborg tillsammans med min sambo. Är precis nyutexad lärare utan jobb. Min stora passion här i livet är att skapa saker med hjälp garn och ett par metallstickor. Tänk vad man kan skapa :). På den här bloggen kommer ni få följa mig i mitt stickande, virkande och i min vardag.


/Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards